Drömmar

Hej,
 när jag var yngre och kollade på alla sjukhus tv-serier så tänkte jag alltid hur obehagligt det var med alla sjukdomar, jag kommer ihåg hur Derek i Grey's Anatomy hade en patient med hjärntumör och då tänkte jag att det var nog en av mina största mardrömmar och jag uppskattade min verklighet som den var då. Nu så är min mardröm verklighet och min verklighet då blott ett minne och en dröm. Usch jag låter så nere men så farligt är det inte, jag uppskattar verkligen den underbara familj och vänner jag har men ibland saknar jag bara hur det var. Sen igår drömde jag en sak, jag var febrig och jag drömmer alltid så mycket när jag är sjuk...  Men ska inte vandra iväg på det, haha... Jag drömde att jag träffade mamma.Jag kommer inte ihåg mycket mer men det kändes inte kul att vakna upp från en dröm som aldrig kommer bli mer än just det, en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback